מתווה חדש הוצע לגנץ: ישיבת חומש תפונה תמורת הסדרת אביתר

אתר קול חי No Comments on מתווה חדש הוצע לגנץ: ישיבת חומש תפונה תמורת הסדרת אביתר

על פי המתווה החדש, הישיבה בחומש תפונה תמורת הסדרת מאחז אביתר שפונה בזמנו בהסכמה. תנועת נחלה ותושבי אביתר הגיבו: "דוחים בכל תוקף כל ניסיון לבצע מחטף ולהרוס את ישיבת חומש"

אביתר צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבוקר (חמישי) פורסם ב'כאן חדשות' על מתווה חדש שהוצג לאחרונה לשר הביטחון בני גנץ בנושא הישיבה בחומש והיישוב אביתר. על פי המתווה החדש, הישיבה בחומש תפונה תמורת הסדרת מאחז אביתר שפונה בזמנו בהסכמה.

תנועת נחלה ותושבי אביתר הגיבו: "דוחים בכל תוקף כל ניסיון לבצע מחטף ולהרוס את ישיבת חומש. ישיבת חומש לא תעבור לאביתר, אלא תמשיך ותתקיים בחומש לעד".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן, הגיב לפרסום: "מעולם לא הוצגה הצעה שכזו, וטוב שכך – כי זו הצעה לא לגיטימית. הסכמים יש לכבד. ממשלת ישראל צריכה להקים את הישיבה באביתר כי כך היא סיכמה בהסכם מסודר, ולא לעסוק בספינים לא רלוונטיים.

"זו כבר הפעם השניה שגורמים פוליטיים מנסים להפיץ את הספין המוזר הזה – כבר בפעם הראשונה הבהירה ישיבת חומש שהצעה כזו לא הוצגה בפניהם ושהם לא יקבלו הצעה מוזרה כזו בשום אופן, לא מובן מה האינטרס של גורמים פוליטיים לנסות להפיץ ספינים מוזרים כאלה שוב.

"את הישיבה בחומש הממשלה היתה צריכה לאשר כבר מזמן – בחומש. אין דבר מוסרי יותר מכך, לתקן את איוולת הגירוש מצפון השומרון, עוד לפני הרצחו של יהודה דימנטמן הי"ד – ובוודאי אחריו. עצם הדיבורים על פינוי הישיבה מחומש לאחר הרצח הם פרס לטרור" – אומר דגן.



0 תגובות